Marzenie o domku...

10:00

Miniaturowy domek

Witajcie!

Od dawna chodził po mojej głowie pomysł na zbudowanie własnoręcznie domku. Zaczęło się od tego, że zobaczyłam w ofercie EKO-DECO drewniane drzwiczki (które dodatkowo wygrawerowałam wypalarką nasze rodzinne nazwisko). Zauroczyły mnie do tego stopnia, że postanowiłam coś z nimi zrobić. Poza tym całe życie mieszkałam w domku jednorodzinnym, a po przeprowadzce do wielkiego miasta musiałam niestety porzucić plany o wielkim domu z ogródkiem. I tak pomyślałam, że chociaż miniaturowy domek będę miała, a co! :)
 





Materiały z EKO-DECO:

Na koniec, z racji tego, że jest to moja ostatnia inspiracja dla sklepu EKO-DECO jako DT, chciałabym serdecznie podziękować za współpracę. Dzięki Wam miałam motywację do tworzenia, pracowałam na świetnych materiałach od Was oraz poznałam masę świetnych ludzi. Jestem Wam bardzo za to wdzięczna! Jeszcze raz dziękuję i życzę wszystkiego najlepszego!

Pozdrawiam serdecznie!
Ewa

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO