Kurs- decoupagowa bombka ze sklejki

10:00

 Kurs- decoupagowa bombka ze sklejki

Cześć!
Dziś chciałabym się z Wami podzielić inspiracją na decoupagową bombkę ze sklejki - jest to fajna ozdoba, a robi się ją łatwiej niż bombkę "kulistą".
 

Potrzebujecie:

- kształtki bombki (korzystałam z okrągłej bombki 15 cm),
- serwetki z motywem świątecznym/zimowym albo...jakim tylko chcecie.
- kleju i lakieru do decoupage,
- białej farby akrylowej,
- pasty śniegowej lub...białej szpachlówki,
- kawałka wstążki,
- papieru ściernego o różnych gramaturach,
- dodatkowo użyłam konturówki 3D.

Wykonanie:

Wybrałam bombkę 15 cm, bo spokojnie można na niej przykleić spory motyw i wygląda naprawdę fajnie, a poza tym można poszaleć ze "śniegiem" dookoła. Tylko od Was zależy jaką wielkość (i kształt) bombki wybierzecie i jakie dobierzecie motywy.


Jak każdą pracę decoupagową zaczęłam od przeszlifowania drobnym papierem ściernym kształtki, a potem pomalowałam ją na biało, przykleiłam wydarte motywy z serwetki i polakierowałam całość kilka razy. Następnie przeszlifowałam drobnym papierem ściernym powierzchnię i...polakierowałam, a potem powtórzyłam lakierowanie i szlifowanie kilka razy. Dalej już poszło szybko! Na brzegi mojej bombki nałożyłam szpachlówkę do drewna (u mnie nie była ona idealnie biała, więc pomalowałam ją jeszcze na biało), a na koniec elementy "śniegu" na motywie podkreśliłam konturówką do efektów 3D i...tyle. Zostało przewlec wstążkę i gotowe.
 Mam nadzieję, że podoba Wam się mój pomysł na sklejkową bombkę.

Pozdrawiam serdecznie,
Aiden

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Microtouch Titanium trim reviews - Titanium Arts
    Find the best Microtouch gr5 titanium Titanium trim reviews. Learn about the manufacturer, titanium oxide product details, software for sale price of titanium and the titanium cookware best Microtouch Titanium titanium 4000 trim at  Rating: 3 · ‎4 reviews

    OdpowiedzUsuń

Facebook

EKO-DECO