Witamy Nowy Rok

10:00

Witam serdecznie!
Bardzo mi miło, że to mnie w udziale przypadło stworzenie pierwszego w Nowym Roku posta.
Nie lubię zimy, a właściwie podoba mi się, pod warunkiem, że siedzę w cieplutkim domku, a białe pejzaże podziwiam przez wymalowane mrozem okno. Dawno już mróz nie malował okien. Dziś ja spróbowałam stworzyć jego namiastkę.
 Osiem lat temu, urodziła się moja najmłodsza córeczka, otrzymała imię zorzy polarnej - Aurora, na cześć blasku, świtu, czegoś co się budzi i zachwyca. To najpiękniejsze zimowe wspomnienie, zwłaszcza, że po kilkugodzinnej walce o życie, dostałam drugą szansę. Kiedy wracałyśmy z kliniki umiejscowionej nieopodal gór do domu, tuż przed Bożym Narodzeniem,  było tak biało i śnieżnie, a mała cała ubrana na biało wpisywała się cudnie w krajobraz. Właśnie to zdjęcie posłużyło mi jako motywacja, do stworzenia, dopiero drugiego w swoim życiu blejtramu. Napisem "bonjour" witam Nowy Roczek, życząc Wam wszelkiej pomyślności, a przede wszystkim, nieograniczonej wyobraźni i nieustającej pasji tworzenia, bo to ona dodaje nam skrzydeł i unosi pół metra nad ziemią.  
 
 
 W pracy wykorzystałam ozdoby ze sklepu EKO-DECO, m.in. filcowe śnieżynki, śnieżynki-scrapki i napis "bonjour".

  Pozdrawiam, 

You Might Also Like

2 komentarze

Facebook

EKO-DECO