Grudniownik

10:00

Witajcie :)

      Po raz pierwszy w tym roku zdecydowałam się na zrobienie grudniownika -albumu, w którym utrwala się wspomnienia z przygotowań do Świąt oraz świąteczny czas spędzany w gronie bliskich
i przyjaciół. Obawiałam się nieco, czy w wirze świątecznych przygotowań znajdę choć chwilkę na uzupełnianie albumu. Moje obawy okazały się bezpodstawne:) Zrobienie jednego zdjęcia dziennie
i napisanie kilku zdań nie przekracza moich możliwości czasowych.
      Zrobiłam dwa grudniowniki - jeden stworzyłam od podstaw, w drugim wykorzystałam zbindowaną bazę albumową w drewnianych okładkach, ale musiałam usunąć sprężynę i zastąpić ją kółkami.
To okładka  drugiego albumu.
A tu kilka przykładowych kart z pierwszego albumu, który pomalutku się zapełnia:)


 
  W obu albumach wykorzystałam całą masę ozdób kartonowych i drewnianych z Eko-deco.  Nie mogło zabraknąć gwiazdek -małych i większych,  drewnianych ptaszyn i serduszek, tekturowej choinki i kółek z bombkami i bez bombek.

Pozdrawiam,


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO