Pudełko na szydełka

10:00

Witajcie!

   Jak wiecie oprócz decoupage'u lubię też szydełkować, a co za tym idzie mam sporo szydełek, igieł i innych potrzebnych rzeczy. Do tej pory trzymałam to wszystko w jednym pojemniku, ale coraz ciężej się domyka (a raczej już się nie domyka), więc postanowiłam najpotrzebniejsze rzeczy przełożyć do innego pudełka. Wybór padł na niewielkie pudełko, które możecie kupić w sklepach z artykułami do decoupage'u lub w internecie - w oryginalnej wersji jest to pudełko na banknoty, ale idealnie nadaje się do trzymania przydasi szydełkowych pod ręką. Zamierzam zamontować dodatkowo zapięcie i bez problemu będę mogła wozić szydełka ze sobą.


Jak ozdobiłam moje pudełko? Bardzo prosto, chociaż trochę się przy tym pobawiłam! Najpierw całość zabejcowałam na brązowo i przetarłam białą farbą. Następnie zeszlifowałam farbę na krawędziach, aby było widać bejcę i pokryłam wszystko bardzo cienką i nierównomierną warstwą zielonej farby, a następnie na wieczku odbiłam kółka za pomocą szablonu i odbiłam napisowe stemple w wybranych miejscach na pudełku. Na wieczku nakleiłam dekor z ptaszkami , który wcześniej pomalowałam na zielono i przetarłam pastą postarzającą oraz pokryłam konturówką 3D.
 
Mam nadzieję, że podoba Wam się takie pudełko i zrobicie podobne! Nie jest trudne, a mazanie farbami i dekory z EKO-DECO sprawią, że będzie wyglądać dokładnie tak jak chcecie!
Pozdrawiam,
Basia

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Śliczne :)
    przydałoby mi się takie na szydełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jest bardzo łatwe do zrobienia, więc zachęcam do spróbowania!
      Pozdrawiam, Basia.

      Usuń

Facebook

EKO-DECO