Wielkanocne jajko :)

10:00

Witajcie,

dzisiejsza inspiracja to moja pierwsza karteczka z tegorocznych wielkanocnych kartek, które zaczęłam już produkować:) Jak widać kartka ma kształt jajka, który ozdobiłam papierem do scrapbookingu w intensywnym zielonym kolorku.
 Dół karteczki zdobi bawełniana koronka przewiązana wstążką, na której umieściłam napis Święta Wielkanocne. Z boku ułożyłam kompozycję kwiatową w wiosennych kolorach. Malutki zajączek kica sobie między dwoma stokrotkami :) Górę zdobi wstążka w bladozielonym kolorze. W środku przygotowane jest miejsce na wielkanocne życzenia.

 
W sklepie EKO-DECO znajdziecie duży wybór ozdób wielkanocnych w zakładce Wielkanoc.

Życzę udanego tygodnia:)


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Anetko, piękną karteczkę zrobiłaś:) Bardzo lubię takie pastelowe kolory - cuuudo:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Też lubię pastelowe kolorki i z tęsknotą czekam na wiosnę, dlatego karteczka jest taka zielona :)) Pozdrawiam:)

      Usuń

Facebook

EKO-DECO