Biało-miętowy ślub

09:03

Witam serdecznie! Domyślam się, że większość z Was zatopiona jest teraz w pracach o tematyce świątecznej, podobnie zresztą jak ja. Dzisiaj, chcę się na moment oderwać od tych klimatów, dlatego przygotowałam ślubny box. Chciałam, żeby tym razem składał się tylko z drewnianych czy tekturkowych elementów. I tu napotkałam na problem, bo pomimo bogactwa i wszechstronności elementów w naszym sklepiku, trudno było mi dobrać te, które nawiązywałyby do życzeń dla młodej pary, a jednocześnie były jednakowych rozmiarów i podobnej formie, żeby wszystkie ścianki pudełka ze sobą współgrały. Wtedy znalazłam dział kolczyków, z których bardzo wiele ma okrągłą formę z wpisaną w nią tematyczną dekoracją. I tak kolczyki zamiast dekorować uszy, dekorują mojego boxa:




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Pozdrawiam
Edyta


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO