Ozdobne pudełko - tutorial

08:00


Cześć. Ja mam dla Was tutorial dotyczący złoceń. Tutorial przedstawia, jak krok po kroku ozdobić pudełeczko. 
Będziemy potrzebować: pudełko, płatki złota, klej do przyklejania płatków, lakier do złoceń,  klej Magic, klej na gorąco, taśmę papierową, farby, pędzle. 
Zaczynamy od pomalowania pudełka jasną farbą, a następnie przyklejamy taśmę, aby zrobić paski w innym kolorze - wybrałam kolor niebieski. 



Następnie odklejamy taśmę, można delikatnie przetrzeć papierem ściernym, aby wygładzić powierzchnię. Kolejny etap to smarowanie klejem  do złoceń pudełeczka, pomiędzy paskami, gdyż będziemy przyklejając płatki złota. Klej po wyschnięciu jest lepki.  Płatki można brać palcami lub pęsetą albo pędzlem ( jak kto woli) kładziemy w miejsce, gdzie mamy klej, dociskając pędzlem.




W kolejnym etapie będziemy ozdabiać wieczko pudełka. Ja wybrałam sobie taki dekor od EKO-DECO, który to odrysowałam na wieczku ołówkiem,  gdyż będę je malować na niebiesko, aby nadać fajny efekt, który zobaczycie w dalszym tutorialu.


A tutaj już kółeczko pomalowanie na niebiesko, resztę pudełeczka malujemy na jasny kolor, może być kremowy, natomiast brzegi pudełka pomalowałam w takim samym kolorze jak kółeczko ☺


Teraz pora na ozdobienie wybranego dekoru. Pomalowałam go na kremowo, następnie w niektórych miejscach posmarowałam klejem do złoceń i jak pisałam wyżej,  przyklejamy płatki złota - klej musi wyschnąć. Jeśli przyciśniecie mocniej płatki  pędzlem, możecie uzyskać efekt, ja to określam"zdartego złota "☺.


Następnie dekor przyklejamy do wieczka. Dla mnie to pudełko było  troszkę  "smutne", więc postanowiłam brzegi pudełka jak i brzegi dekoru ozdobić klejem na gorąco.


Następnie po wyschnięciu kleju, posmarowałam go klejem do złoceń ( czekamy aż wyschnie) i przyklejamy płatki złota. Również wieczka pudełka ozdobiłam delikatnie złotem - tak na bogato☺


Całość jeszcze raz polakierowałam. Pudełeczko prezentuje się tak. Jeśli macie jakieś pytanie piszcie w komentarzach-chętnie odpowiem.






Pozdrawiam serdecznie

Ewelina

You Might Also Like

2 komentarze

Facebook

EKO-DECO