DT

09:31


Pasję tworzenia i duszę artysty mam od zawsze :) Tworzenie daje mi możliwość przelania wielu emocji na papier, jest dla mnie odskocznią od wielu problemów, które dźwigam na co dzień.



Prywatnie szczęśliwa żona i mama trójki pociech, zawodowo romanistka, niepoprawna optymistka, która wierzy, że pasja dodaje skrzydeł i unosi człowieka półtora metra nad ziemią.



Mama kochanego synka, żona fantastycznego faceta :) ,  zakochana w rękodziele.



Interesują mnie piękne przedmioty, wnętrza, fotografia. Moją pasją od paru lat jest decoupage dlatego ozdabiam wszystko co wpadnie mi w ręce. Uwielbiam nadawać przedmiotom drugie życie.





Z wykształcenia - pedagog.
Z zawodu - ponad 10 lat w hotelarstwie, obecnie od 1,5 roku handlowiec.
Z zamiłowania - wszystko po trochu :) ale głównie papier i nożyczki wypełniają mi czas, nawet wtedy gdy tego czasu mi brak.



Krótko mówiąc kocham robić kartki - jest to dla mnie forma relaksu i dobrej zabawy a także chwil kiedy mogę choć na chwilę zapomnieć o codziennych obowiązkach .



Jestem samoukiem, wszystkiego uczę się z Internetu lub metodą prób i błędów, mam za to dar do przekazywania wiedzy dalej ponieważ kilka koleżanek wpada kilka razy w miesiącu na wspólne dekupażenie... :)



Jestem wesołą i na co dzień uśmiechniętą osobą. W moich pracach przeważają żywe kolory. Bardzo lubię tworzyć wszelkiego rodzaju prace dziewczęce i kobiece.



I am a happy wife and mother of two children, girls and boys). I am open and sincere person, an optimist and I believe in miracles. I like sincerity and justice.


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO