Album harmonijkowy

10:00

Witajcie,
Dziś przygotowałam dla Was niewielki album harmonijkowy wykonany z  kartek do baz albumowych o wymiarach  14cm x 14cm.
Jak zauważycie, brzegi zbigowałam dwa razy, aby uniknąć sytuacji, że albumik robi się zbyt gruby i odstaje,  dzięki temu zyskałam dodatkowe 0,5 cm na zdjęcia i ozdoby.
Całość jest z jednego rodzaju papieru -jest to bardzo wygodne rozwiązanie dla początkujących, ponieważ nie trzeba kombinować z kolorami i deseniami.
Okładka ozdobiłam materiałami z EKO-DECO: tekturkę -pasek kwiatów-   delikatnie podkolorowałam tuszami, a napis W Dniu Ślubu  potraktowałam transparentnym embossingiem z błyszczącymi drobinkami. Wykorzystałam jeszcze scrapki -  obrączki  i skrzydlate serce.
Całość pochlapałam rozwodnionym tuszem. 
  




 
Pozdrawiam,


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO