Wyniki wyzwania Pastelowe

08:37

Kochani serdecznie zapraszamy na wyniki naszego szustego wyzwania!

Jak zawsze nasze DT miało ciężki orzech do zgryzienia!

Ale udało się!

Wyłoniliśmy zwycięzcę oraz nasze TOP3!

Wygraną w postaci bonu do wykorzystania w naszym sklepie oraz gościnny występ na blogu
 EKO-DECO otrzymuje:

eMKa


Gratulujemy!
W celu odebrania nagrody bardzo proszę o kontakt na maila blogi@eko-deco.pl

Teraz nadszedł czas na nasze TOP3


BluebellChandlery









You Might Also Like

12 komentarze

  1. Przepraszam , ale chyba nastąpiła jakaś pomyłka, jestem raczej omyłkowo wymieniona, ponieważ to nie jest moja praca, ani link na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania.....to moja karteczka ....może to tylko zamiana miejscami :-) pozdrawiam, Ajgacia

      Usuń
    2. nie Agatka, ja wstawiłam boxa, więc pomyłka :) :) pozdrawiam :)

      Usuń
    3. nie Agatka, ja wstawiłam boxa, więc pomyłka :) :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przepraszam , ale chyba nastąpiła jakaś pomyłka, jestem raczej omyłkowo wymieniona, ponieważ to nie jest moja praca, ani link na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! Dziękuję za docenienie mojej pracy :D I oczywiście gratuluję wyróżnionym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. eMKa gratuluję i dziękuję za wyróżnienie :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie... Miło było.... I z pewnością tu wrócę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję pozostałym nagrodzonym :)

    OdpowiedzUsuń

Facebook

EKO-DECO