Abecadło z pieca spadło...

10:00

Romantyczna skrzyneczka z abecadłem...

Cześć!
Dzisiaj przedstawiam ostatnią inspirację jaką stworzyłam w ramach współpracy z EKO-DECO. Po półtorej roku kończy się moja przygoda z projektem Design Team. Mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję współpracować z dziewczynami z Teamu, w takim doborowym towarzystwie tworzyło się świetnie! 

Romantyczna skrzyneczka

Przejdźmy do pracy, którą dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować. Góra skrzynki to papier ryżowy upolowany swego czasu podczas wyprzedaży. Boki zostały mocno postarzone bejcą oraz wylakierowane.Całość pomalowana moim ulubionym kolorem bejcy – mahoń. Chciałam, aby po otwarciu skrzynki przyszła właścicielka krzyknęła „WOW”, więc zaszalałam. Kremowe napisy to nic innego jak szablon i pasta strukturalna. Podpowiem, że warto zainwestować w klej tymczasowy do szablonów – praca staję się zdecydowanie łatwiejsza.


Podkładka z EKO-DECO

Okrągła deseczka to nic innego jak okrągła podkładka EKO-DECO. Koszt podkładki to tylko 1 zł, a odpowiednio ozdobiona wygląda, moim zdaniem, świetnie! Podkładkę ozdobiłam serwetką w kwiaty, a z tyłu podkleiłam przy pomocy kleju na gorąco koronką. Trzeba pamiętać, aby odpowiednio robić zakładki, żeby wyszły falbanki.
Też lubicie takie proste a efektowne rozwiązania?

Pozdrawiam,
Olga

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO