Obrazek z reniferem

10:00

Obrazek z Reniferem

Najpiękniejszy sklejkowy Renifer zasługuje na szczególną oprawę ;)
Dosłownie!!!
W ofercie EKO-DECO znalazłam mojego ulubionego renifera  w rozmiarze 100 x 110 mm i pomyślałam, że ładnie będzie prezentował się oprawiony w ramkę.
Do zrobienia obrazka wykorzystałam kupioną niedawno chyba w Leroy Merlin ramkę do zdjęć o wymiarach 18 x 24 cm, bejcę w kolorze jasnego dębu i trochę jutowego sznurka.
Aby gładkiej brązowej podkładce z ramki dodać trochę miękkości, przy pomocy kleju tymczasowego przykleiłam do niej gazę i używając wałka pomalowałam ją białą farbą kredową. 
 


 Dzięki temu po zdjęciu gazy uzyskałam delikatną strukturę imitującą płótno. W końcu to ma być obrazek nie zdjęcie z reniferem ;)
Dodałam jeszcze kilka gwiazdek wyciętych z jakiejś świątecznej serwetki i tło do obrazka gotowe.
Renifera oraz małe woreczki z prezentami  pomalowałam bejcą w kolorze jasnego dębu. Tą samą bejcą pomalowałam również ramkę, aby wszystko do siebie pasowało.
Urodę renifera podkreśla szalik ze sznurka jutowego. Prawda, że przystojniak z niego?
Teraz wystarczy zawiesić obrazek (lub postawić, bo ramka ma stopkę) w widocznym miejscu, aby codziennie przypominał, że... coraz bliżej Święta... 

Pozdrawiam,
Lucyna

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO