Świąteczne bliźniaki kartkowe

10:00

Świąteczne kartki bliźniaki

Kartki bliźniaki rzadko robię, bo i okazji mało na wykorzystanie takich i jakoś tak nie po drodze mi z nimi zawsze było.Tym razem przygotowując kartki świąteczne postanowiłam zrobić partię podobnych, ale trochę innych kartek. 
świąteczne kartki bliźniaki

Wykonanie kartek

Wykorzystałam grafiki z jednej kolekcji papierów - spójne kolorystycznie i wizualnie oraz bazy ze sztywnego eko-papieru. Dodatkiem jest stempel z życzeniami świątecznymi.
Ramki z tekturek tworzą główną konstrukcję. Dołożyłam wykrojnikowe gwiazdki i koła. Całość pociągnąłam gesso i 'splashowałam'. Ostatnią ozdobą są malutkie gwiazdki z drewna.
Mam nadzieję, że spodobają się Wam takie trochę inne karteczki i sami odważycie się pochlapać
w te święta :)
ozdobne ramki z EKO-DECO

drewniane gwiazdki z EKO-DECO

Świąteczna kartka Beaty

Ze sklepu EKO-DECO użyłam:


Pozdrawiam serdecznie,

You Might Also Like

1 komentarze

Facebook

EKO-DECO