Herbaciarka na urodziny

10:00

 Herbaciarka w prezencie...

Dziś chciałabym Wam pokazać kolejny prezent - tym razem herbaciarkę na urodziny dla Teściowej. Motyw wybrał mój Mąż, a mnie tylko zostało zrobić resztę. herbaciarka ozdobiona techniką decoupage

Etapy zdobienia pudełko

Najpierw całość (oprócz wieczka) pomalowałam ciemnobrązową bejcą, a potem przystąpiłam do zabawy, czyli malowałam kilkoma kolorami farb (szary, biały i czerwony) i przecierałam papierem ściernym aż do uzyskania zadowalającego efektu. Następnie na niepomalowane wieczko przykleiłam motyw z serwetki, polakierowałam, odbiłam stempel i podkreśliłam niektóre elementy konturówką.
Na przód przykleiłam pomalowany na czerwono dekor z EKO-DECO, który też został ozdobiony konturówką.
Uwielbiam takie przecieranki i kropkowania i mam nadzieję, że Wam także się podobają. Dajcie znać co myślicie o tym pudełku!pudełko ozdobione konturówką  dla uzyskania efektu 3D
 
przetarcia na pudełku z decoupage'm 

pudełko ozdobione dekorem z EKO-DECO
Pozdrawiam serdecznie,
Basia

You Might Also Like

5 komentarze

Facebook

EKO-DECO