Pudełko retro

10:00

Decoupagowe pudełko w stylu retro

Druga połowa roku to w mojej rodzinie okres urodzinowo - imieninowy. Zaraz na początku września imieniny ma moja babcia i w tym roku oprócz zwyczajowych słodkości postanowiłam zrobić dla niej decoupagowe pudełko na różne drobiazgi.
Postawiłam na uniwersalny wzór - róże retro, które pasują do większości prac i po prostu są piękne. Do motywu dołożyłam napis ze sklepu EKO-DECO i uchwyt, który kupiłam w sklepie budowlanym. Dodatkowo całość ozdobiłam pstrykanymi kropeczkami i...już.
Proste, prawda? Jedynym "problemem" może być lakierowanie, które wymaga czasu - szczególnie przy takiej jesiennej pogodzie.
decoupagowe pudełko z różami 

dekoracja pudełka techniką decoupage

róże w stylu retro

tekturka z napisem  

 pudełko z ciekawym uchwytem, różami i tekturką  
Pozdrawiam,
baner DT- Basia




You Might Also Like

2 komentarze

Facebook

EKO-DECO