Projekt Zuzi -pudełko z kotwicą

10:00

 Projekt Zuzi -skrzyneczka z kotwicą


Dzisiejsza praca jest zupełna inna od poprzednich ponieważ… zaprojektowała ją i stworzyła z moją niewielką pomocą urocza Zuzia, która wyobraźcie sobie jest tegoroczną pierwszoklasistką! Czuję, że rośnie mi mała konkurencja :)
 pudełko ozdobione morskim dekorem ze sklejki

duża kotwica -ozdoba ze sklejki
Decoupage to świetna zabawa nie tylko dla dorosłych, ale również dla dzieci. Zuza zrobiła już dwie skrzyneczki i marzyła o kolejnej, dlatego gdy wpadła do warsztatu, przez trzy godziny nie potrafiłam oderwać jej od pracy. Każda próba pomocy Zuzi kończyła się słowami: „Ciocia ja sama!” :)
Zuzia realizyje swój projekt -ozdabia pudełeczko
 Zuza postanowiła pomalować dół skrzynki bejcą w kolorze cappuccino, a górę białą farbą kredową. Główną ozdobą skrzynki jest ogromna kotwica, którą pomalowałyśmy czerwoną bejcą i jak wszystko pokryłyśmy lakierem.
dekor moraki -kotwica EKO-DECO
 W środku tabliczka została pomalowana niebieską farbą kredową a sówka różową farbą kredową.
 dekor w kształcie sówki na ozdobnej podkładce 
Mam nadzieję, że podoba się Wam projekt Zuzi:) Wykorzystałyśmy następujące ozdoby
z EKO-DECO: dużą kotwicę, sówkę i dużą podkładkę ze sklejki.

Pozdrawiamy,
Olga z Zuzią
baner DT Olga

You Might Also Like

1 komentarze

Facebook

EKO-DECO