Skrzynka dla podróżniczki

10:00

  Skrzynka została zamówiona dla przyjaciółki – podróżniczki, lubującej się w czarno-białych wnętrzach. Czerń i biel to zdecydowanie również moje ulubione kolory, dlatego gdy zajmowałam się tą skrzynką, miałam chwilę zawahania: „a może jednak zostawię ją dla siebie?” :)


 Dół to bardzo łatwe do zrobienia przecierki, w tym poście opisałam jak je zrobić.
Góra to serwetka klejona metodą „na żelazko”.  Owalną tabliczkę EKO-DECO pomalowałam na biało, a następnie przy pomocy medium do transferu przeniosłam napis, który oczywiści został wielokrotnie przeszlifowany oraz polakierowany.
 

  W środku dekor, w którym się zakochałam – BALON! Jest świetny – dwuczęściowy, składany. Każdą część możemy pomalować w dowolnym kolorze, tworząc genialne kompozycje. Sama miałam na niego kilka pomysłów – najpierw był błękitny, później robiłam kropki pastą strukturalną… Jednak ostatecznie klasyka wygrała i balon został pomalowany szarą farbą kredową. 

 
Pozdrawiam,


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO