Kolczyki z gałązką

10:00

Dzisiaj, pozostając w temacie początków mojej przygody z rękodziełem, chciałam Wam pokazać kolczyki. Uwielbiam nosić, uwielbiam robić. Tak naprawdę w każdej wersji, postaci czy kolorze. Drewno jest bardzo wdzięcznym materiałem na kolczyki, bo wytrzymałym, a po przyjęciu mediów czy lakieru nie zmienia barwy.
 Moje kolczyki są z obydwu stron potuszowane, a na koniec posypane pudrem do embossingu. I zagrzane. Miało to na celu zabezpieczenie koloru. Sam tusz by się wysuszył  i w trakcie użytkowania  nie zabezpieczał kolczyków przed wodą. Jeżeli nie bawimy się w embossowanie, można tak zrobione kolczyki pomalować zwykłym bezbarwnym lakierem do drewna (najlepiej dwie warstwy).
kolczyki gałązki z EKO-DECO

Kolczyki EKO-DECO

EKO-DECO kolczyki

W pracy wykorzystałam  prostokątne kolczyki z gałązką z EKO-DECO.

Pozdrawiam,
Beata 
Beata DT
 

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO