Niezbędnik małżeński

10:00

Cześć!

Dziś chciałabym Wam pokazać herbaciarkę, którą zaadaptowałam na "niezbędnik małżeński" - herbaciarka na 9 przegródek, więc dobrze się sprawdzi w roli takiego niezbędnika, bo pomieści całkiem sporo drobiazgów.
Herbaciarkę pomalowałam na biało -tak żeby było widać rysunek drewna, następnie na wieczko nakleiłam różany motyw z serwetki, polakierowałam kilka razy, a następnie zrobiłam transfer napisów na lakier akrylowy. Całość pokropkowałam różową i czarną farbą, a następnie lakierowałam i szlifowałam, i lakierowałam i szlifowałam, i lakierowałam...i tak jeszcze kilka razy
Na koniec na przód pudełka nakleiłam pomalowany na różowo napis Niezbędnik małżeński, który znajdziecie w EKO-DECO.
 




Pozdrawiam serdecznie!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Cudowne pudełeczko!!!Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się posoba i dziękuję za komentarz :-)
      Basia

      Usuń

Facebook

EKO-DECO