Poznajmy się - nasz Design Team

10:00



Dzień dobry:)

Dzisiaj będzie nietypowo, bo mamy piątek, ale zamiast testów zaprezentujemy Wam nasz Design Team. Tak jak już pisaliśmy wcześniej -w związku z rozwojem firmy i bloga- wprowadziliśmy kilka zmian, m.in. połączyliśmy nasz Test Team i Design Team.

Chcielibyśmy pożegnać kreatywne projektantki, które opuściły zespół
-Alinę, Dorotę, Edytę, Ewę i Justynę,
i życzyć im wielu wspaniałych pomysłów i ich realizacji.
Powodzenia dziewczyny!

Jednocześnie witamy nowe osoby, które zasilą nasze szeregi- są to Basia, Beata i Lucyna.

A teraz już przedstawiamy cały skład- na razie z różnymi banerkami, które pokazują zmiany, jakie zaszły w naszym zespole:)



Agnieszka

Najtrudniej jest pisać  o sobie, może dlatego nie napiszę za dużo:) Mam na imię Agnieszka i jestem miłośniczka kawy (stąd nazwa bloga- conpanna) i słodyczy. Uwielbiam czytać, spędzać czas z moimi dziećmi i mężem ...i scrapować. Mój blog to : http://conpannapracownia.blogspot.com/

Anetta
   Mam na imię Anetta. Prowadzę bloga Jamiołowo.  Zainteresowań mam wiele - scrapbooking, decoupage, frywolitka, szydełko, druty i in. Lubię rękodzieło w każdej postaci, bo zawsze urzeka mnie oryginalnością, różnorodnością i nieograniczonymi możliwościami twórczymi. Ponadto czytam, bo lubię...
 
Basia
 Mam na imię Basia i prywatnie jestem mamą dwóch przedszkolaków. W wolnym czasie bawię się decoupagem, szaleję z szydełkiem albo czytam książki. Możecie mnie znaleźć na www.aiden-decou.blogspot.com.

  Beata
Mam na imię Beata, a mój blog to Koraliki Beaty. Scrapami zajmuję się od trzech lat. Wcześniej wciągnęło mnie robienie biżuterii (kamienie, art clay, sutasz). Scrapami zainteresowałam się po ujrzeniu prac ze stemplami Magnolii. Zakochana postanowiłam dowiedzieć się wszystkiego o nich, gdzie kupić, jak używać i jak kolorować. Kolejne prace, kolejne stemple. Miłość do lal przestrzennych Julie Nutting. Przyszedł moment, gdy dojrzałam do używania mix mediów. Polubiłam się brudzić i chlapać. Zmieniły się moje prace i zmieniło się moje otoczenie. Rodzaj i forma prac uległy metamorfozie. Uwielbiam, że dzięki zdobytej wiedzy mogę robić samodzielnie różne rzeczy dla moich dzieci, do domu. dla bliskich.

Beata P.

Zawodowo jestem kosztorysantem robót budowlanych. Prywatnie żona i mama. Zawsze wykonywałam dekoracje do domu samodzielnie, w pewnym momencie urzekły mnie prace wykonane techniką decoupage. Tak zaczęła się moja przygoda jakiś roku temu z tą techniką. Natomiast kilka miesięcy temu uzupełniłam moją pasję o scrapbooking. Teraz wygląda to tak, że jak schną szkatułki, zakładki czy podkładki to kleję kartki, czekoladowniki czy boxy :) I nie wiedząc kiedy stół w jadalni zrobił się zbyt mały :) Moja strona na FB - Manufaktura rękodzieło.


Bogusia
 Spełniona zawodowo matka Polka o potencjalnie niebezpiecznym charakterku, walczącą o swoje i dążąca do wytyczonego celu marzycielka. Mój blog http://creatikon.blogspot.com/   

Bożena
Mam na imię Bożena i tworzę bloga o nazwie "magiczne chwile".. dlaczego magiczne?
bo: magiczne jest moje (nasze) życie,
bo: magiczne jest to co nas otacza,
bo: magiczne..
bo ktoś powiedział... iż "W życiu są chwi­le lep­sze i gor­sze, ale piękne są tyl­ko chwile"
Ciągle się uczę, poznaję różne techniki tworzenia czegoś pięknego. Mój blog: http://bozena-magiczne-chwile.blogspot.com/

Ewa
 Mam na imię Ewa. W sieci przedstawiam się nazwą swojego bloga - Kolorowy Światek. Należę do osób, które nie umieją bezczynnie siedzieć, dlatego gdy mam wolną chwilę, tworzę papierowe prace, szydełkuję oraz maluję drewniane przedmioty. Uwielbiam styl minimalistyczny i prostotę, gdyż jak mawia moja mama - "w prostocie siła". Tworzę swoje prace spontanicznie, bez wcześniejszego planu, tak jak mi w danej chwili "w duszy gra". Mój blog znajdziecie tu- www.kolorowyswiatek.blogspot.com
 
Lucyna
Mam na imię Lucyna i prowadzę blog by Lusia, czyli Fabryka Rzeczy (nie)zbędnych.

Marta
Mam na imię Marta, a mój blog to www.Hello-my-scrap.blogspot.com.
Zajmuję się głównie tworzeniem kartek okolicznościowych, ale na moim blogu znajdziecie też inne papierowe twory. Zamiłowanie do scrapbookingu przyszło dość naturalnie, od dziecka lubię wszelkiego rodzaju robótki ręczne. Babcia z mamą uczyły mnie robić na drutach i szydełkować, z ciocią lepiłam figurki z masy solnej, a z siostrą robiłyśmy kartki bożonarodzeniowe i wielkanocne dla całej rodziny. Poza tym, zawsze dużo rysowałam. Scrapbooking to coś, w czym zakochałam się bez pamięci. Prywatnie... Jestem żoną i mamą 15miesięcznej Juleczki.

Olga
 Techniką decoupage zainteresowałam się 3 lata temu, a 2 lata temu zaczęłam wykonywać swoje pierwsze samodzielne prace. Raczej nazwę siebie samoukiem, ale nie odmówię ciekawych warsztatów, w których zresztą czasami uczestniczę. Najbardziej lubię delikatne, "czyste" prace. Kocham eksperymentować z bejcami. To mój drugi rok współpracy z EKO-DECO:) Mój blog -http://olgadekupazuje.blogspot.com



Projektantkom życzymy wielu kreatywnych pomysłów,
a Wam- Drodzy Czytelnicy- wielu inspiracji, które znajdziecie na naszym blogu:)

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO