W Twoim ogrodzie...

10:00

Dzień dobry:)

Uwielbiam ogrody, kwiaty, ptaszyny... Z podziwem oglądam zdjęcia Waszych ogrodów o różnych porach roku i zawsze są one fascynujące i bardzo inspirujące. Niestety, swojego ogrodu nie mam, ale to nie szkodzi:) Na dzisiaj zrobiłam karteczkę zainspirowaną  wiejskim ogrodem w pełnym rozkwicie. Kartka nawiązuje do stylu rustykalnego, który lubię i który mi się podoba.



 

Do ozdobienia kartki wykorzystałam tekturkową doniczkę z rośliną zestaw ogrodniczy z EKO-DECO, w którego skład wchodzi konewka, kalosz z kwiatkiem i taczki,
a także scrapki -kwiatek i ważkę:)

Zapraszamy na nasze aktualne wyzwania i Candy, które trwa u Bogusi -informacje na pasku bocznym bloga.

 Pozdrawiam,
 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. przecudowna kartka!! Bardzo, bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko rewelacyjna jest ta kartka, uwielbiam papierki w deseczki i bardzo mi się spodobała układ papieru poziom- pion .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna , kapelusz mnie powalił

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :) Dla mej mamy sie zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń

Facebook

EKO-DECO