Zakładka do książki

10:00


Witajcie!

Tym razem pomysł na inspirację wpadł mi do głowy, gdy zapisywałam córcię po raz pierwszy do biblioteki. Patrzyłam na nią, jak buszowała z cichym piskiem i szaleństwem w oczach między półkami i zrozumiałam, że będziemy tam częstymi gośćmi:) Żeby jeszcze bardziej umilić jej czytanie, postanowiłam zrobić dla niej zakładkę do książki.

Miała być wesoła i kolorowa, więc padło na serwetkę z ptaszorkiem. Zrobiłam też kwiatuszki mini 3d. Do ozdobienia wykorzystałam zakładkę sklejkową z EKO-DECO.

Pozdrawiam,

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Śliczna zakładka! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, zawsze mnie urzeka motyw z ptakami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam, że biblioteka była dla mnie zawsze magicznym miejscem:) piękna zakładka, a na niej urocza kraska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka śliczna zakładka na pewno umili czytanie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Facebook

EKO-DECO