Tutorial - obrazek z łapaczem snów

10:00

Witajcie! 

Zrobiłam dla Was szybki kurs na cudny obrazek na ścianę. Mój wyszedł bardzo kolorowy i dziewczęcy, na przykład do pokoju dzieciaczka, ale ten tutorial nadaje się na wszelkiego rodzaju obrazki.

Potrzebne będą:
- podobrazie - rozmiar jaki chcecie,
- gesso,
- pasta strukturalna,
- psikadełka wszelkich maści:)
- ozdóbki według Waszego upodobania i tematu pracy,
- pędzle, nagrzewnica, klej na gorąco, coś do nakładania pasty strukturalnej.
  Sposób wykonania:

  Zaczęłam od pomalowania całego podobrazia gesso, które trzeba dokładnie wysuszyć. Ja użyłam nagrzewnicy, ale jak nie macie- zostawcie na chwilę do wyschnięcia. W między czasie przygotowałam sobie ozdóbki i przydasie, które postanowiłam użyć. Lepiej przygotować więcej - kto wie, ile się przyda :) 

Następnie zabrałam się za tło. Moim motywem przewodnim był łapacz snów, więc nie mogło zabraknąć piórek. Użyłam serwetki papierowej w czarne piórka. Na to nałożyłam delikatną warstwę gesso.
 I znowu w między czasie maźnęłam ozdoby gesso, w razie gdybym chciała psikać mgiełkami
czy sprejami. 
 Stwierdziłam, że boki są jakieś puste, więc zrobiłam gwiazdki z pasty strukturalnej przez szablon. Użyłam sztucznego śniegu, dlatego że schnie bardzo szybko i jest bardzo delikatny.

Po wyschnięciu zaczęła się prawdziwa frajda:) Psikadełka! Ja używam tych domowej roboty z barwników do jajek. Teraz Święta Wielkanocne tuż tuż,więc w sklepach ich jest pod dostatkiem:) 
  Naciapałam, popsikałam, poszalałam i po wysuszeniu znowu lekka warstwa gesso.
Nałożyłam ją po to, żeby kolory trochę zbladły i nie wrzeszczały z obrazka.

Jeszcze jedna przymiarka ozdób i jak wszystko pasowało, przykleiłam kompozycję klejem na gorąco. Siebie trochę też, ale na szczęście zdążyłam się odkleić :)
Trochę kosmetyki, czyli gwiazdki i perełki na sznurku i efekt końcowy wygląda tak:
  
Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam, skorzystacie z kursu i stworzycie jakieś cudeńka.
 
Pozdrawiam gorąco i Wesołego Jajka,

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Moi Mili przyjmijcie życzenia radosnych, wesołych Świąt Wielkanocnych, pokoju ducha, wiary w Boga i w ludzi. Umiejętności dostrzegania piękna tego świata i oczywiście wiary w Siebie i swoje możliwości.
    Dobrych i ciepłych chwil w gronie rodziny i przyjaciół oraz wesołego Alleluja!:-)

    OdpowiedzUsuń

Facebook

EKO-DECO