Orientalne pudełko

15:25

Cześć!

Mam nadzieję, że wypoczęliście podczas Świąt i jesteście już zwarci i gotowi, aby zobaczyć moją najnowszą inspirację specjalnie dla EKO-DECO.
Dzisiejsza praca jest dosyć egzotyczna, bo nie tylko orientalny wzór, ale i bardzo intensywne kolory. Zamówienie miało konkretne cele: żółto-niebieskie, orientalne dla fanki herbaty. Nie ukrywam, że miałam problem z połączeniem kolorów, ale mam nadzieję, że ostatecznie nowej właścicielce się spodobało :)
Na górze metodą "na żelazko" przykleiłam orientalną serwetkę, boki zostały poprzecierane tak, aby żółty delikatnie przebijał się przez niebieski. 

 W środku jest bardzo słonecznie -  intensywne kolory i dedykacja na podkładce EKO-DECO. Nie widać tego na zdjęciu, ale boki podkładki są pomalowane na czarno, aby stworzyć jeszcze większy kontrast. 
Napis herbata został pomalowany na czarno oraz wykończony preparatem z efektem 3d.

Pozdrawiam,

You Might Also Like

1 komentarze

Facebook

EKO-DECO