Zapach wiosny

10:00

Witam serdecznie!
Za oknem pojawiają się symptomy wiosny, temperatura wzrasta, tylko wciąż jeszcze brakuje kolorów. To właśnie skłoniło mnie do przygotowanie iście wiosennej, barwnej dekoracji z okazji imienin. Wykorzystałam metalową konewkę, którą wypełniłam kwiatami umocowanymi na styropianowej kuli. Wbiłam do niej tabliczkę z napisem "W Dniu Imienin", ten i mnóstwo innych napisów znajdziecie w sklepie EKO-DECO.

 
 
 
Przypominam o trwającym wieloetapowym Candy - kto jeszcze się nie zapisał, tego zapraszam do siebie :) Ogłoszenie wyników dzisiaj popołudniu....

 Pozdrawiam serdecznie,

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Prześliczna ozdoba! Już czuć wiosnę :)
    Świetnie wygląda konewka w takiej odsłonie.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezent imieninowy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny bukiecik, no i ta konewka dodała mu uroku, wyszło świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super: ) przydałaby się taka mojej córce na parapecie z napisem "podlej nas" ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super: ) przydałaby się taka mojej córce na parapecie z napisem "podlej nas" ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję dziewczyny, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Facebook

EKO-DECO