Tutorial - butelka w stylu steampunk

10:00

 Potrzebne materiały :

- butelka, słoiczek,
- taśma malarska,
- czarne gesso,
- gel medium (możemy zastąpić magikiem),
-tekturki trybiki,
- jakaś siateczka, sznureczki,
- inka,
- farba akrylowa,
- pędzle,
- klej.


U mnie ozdabiana będzie buteleczka po lekach.
 
Potrzebujemy:
Najpierw butelkę owijamy taśmą malarską, byle jak, tworząc zagięcia.
  
Po owinięciu możemy od razu pomalować gesso lub, tak jak zrobiłam ja, nakleić na gel medium siateczkę i dopiero potem pomalować. Ważne, aby gesso pokryło bardzo dokładnie całą butelkę.
 
Gdy wyschnie, naklejamy trybiki i tworzymy kompozycję którą chcemy mieć na naszej butelce.
 
I znowu bardzo dokładnie malujemy czarnym gesso i czekamy do wyschnięcia. Później twardym praktycznie suchym pędzlem rozprowadzamy trochę farby akrylowej, tak aby praca nabrała delikatnego koloru. U mnie to był kolor kakao, na koniec palcem wsmarowujemy inkę - ja użyłam złotej oraz pasty postarzającej.
 
Zdobimy według własnego uznania, ja dałam rzemyk dla przykładu. 
Zachęcam Was do spróbowania..
Użyłam w pracy zestaw trybików ze sklepu EKO-DECO.

Pozdrawiam,






You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO