L'amour

14:36

Witam serdecznie. Dziś chciałam Wam przedstawić mój pierwszy w życiu shadow box, długo leżał na dnie "przydasiowej" szafy, aż wreszcie postanowiłam po niego sięgnąć. Z racji, że jest przeznaczony jako ślubny prezent postanowiłam go utrzymać w stylu skandynawskim, dlatego dominuje jasna kolorystyka i drewno, z dodatkami tiulowych różyczek. Dzięki bogatej ofercie naszego sklepiku, mogłam wypełnić go wszystkimi symbolami na których mi zależało, jest nawiązanie do rodziny, miłości, szczęścia, ciepła domowego ogniska i podróży. Nie mogłam się powstrzymać od zwieńczenia domku francuskim napisem l'amour, jak na romanistkę przystało. Z racji, że państwo młodzi kochają motocykle, to właśnie motocykl ze ślubnymi kapeluszami jest głównym motywem. Baza wyklejona jest papierem, zaś wszystkie elementy dekoracyjne pociągnięte białą farbą, serduszko dodatkowo  posiada kwiecistą fakturę. Zapraszam do oglądania:






WYKORZYSTANE MATERIAŁY

Pozdrawiam
Edyta


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO