Jak wykonać notes - tutorial

12:24

Witam 
Dziś chciałabym pokazać Wam mój tutorial obrazkowy,
jaki przygotowałam dla EKO-DECO. 
Tutorial przedstawia jak krok po kroku wykonać notes dla dziecka.

Do wykonania takiego prostego notesu , potrzebujemy:
- bazy z tekturki na okładki (w moim przypadku użyłam beermaty)
- wkład do notesu (ja użyłam z Eko-Deco )
- papiery do oklejenia okładek (użyłam Studio75 - Lawendowy Poranek)
- przybory do cięcia i klejenia ( nożyk, linijka, ołówek, kostki 3D, klej,  taśma dwustronna)
- dodatki według własnego uznania (ćwiek, tekturka, wstążka)
- sprężynę i bindownicę lub dziurkacz biurowy i kółka.

Na początek przygotowujemy sobie wszystkie niezbędne materiały.


Przycinamy tekturę (okładki) do potrzebnego formatu
(u mnie okładki są większe o 2 do 3 mm niż wkład)
i przyklejamy taśmę dwustronną.


Docinamy papier na okładkę tak by z brzegu pozostało ok 1,5 do 2 cm.
Przyklejamy tekturę do wewnętrznej strony papieru.


Przycinam na rogach (jedna krawędź jest równa a druga trochę prosta a potem lekko pod kątem). Taki sposób wykonania zapewnia estetyczny wygląd okładki.


Zaginam do wewnątrz.


Nakładam klej i przyklejam.


Zaczynam od boków o prostej krawędzi.



Następnie przyklejam te wycięte pod kątem.



Wycinam odpowiedniej wielkości papier, 
żeby podkleić okładki od wewnętrznej strony
(mniejszy o 2-3 mm),
przyklejam.


Okładki gotowe.


Binduję.


Mój sposób na rozmieszczenie otworów w okładce.


Do założenia sprężyny układam wszystkie elementy w następujący sposób:
wkład notesowy, okładki (wierzchnia strona do środka).


Zakładam sprężynę.
Możecie użyć także dziurkacza i metalowych kółek
do spinania albumów, notesów.


Przechodzimy do ozdabiania okładki
(tutaj każdy według swoich upodobań).


I notes gotowy.


Tak prezentuje się gotowy notes. Miłej zabawy.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:





Pozdrawiam

Monika


You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO