Marynarski pokoik - tutorial

07:40

Witam serdecznie!
Dzisiaj chcę Wam przedstawić nieco inne zastosowanie małej bazy albumowej. Wykonamy z niej dziecięcy pokoik, który możecie dowolnie udekorować i umeblować. Ja wybrałam akcenty marynistyczne. 


Najpierw sklejamy ze sobą dwie bazy, będą one stanowić naszą podłogę, dzięki dwóm warstwom, będzie jeszcze stabilniejsza i łatwiej przykleimy boczne ścianki. Następnie oklejamy je dowolnymi papierami w zależności od tego w jakim klimacie chcemy utrzymać pokoik. Ja wybrałam na ściany tapetę z wzorami niebieskimi i czerwonymi, dodatkowo ozdobiłam falami, podłoga z motywem morskim.


Boczne ścianki sklejamy ze sobą i przyklejamy do podstawy, ja wykonałam to klejem na gorąco, wbrew pozorom, są one stabilne. Tak wygląda nasz pusty pokoik.


Na ścianach mogą być obrazy, dekoracje, ale zwykle wiszą na nich półeczki i tutaj kolejny raz wykorzystuję pełne wnętrza ramek, tym razem nie okrągłych, ale takich, które swym kształtem przypominają chmurki, idealnie będą pasowały do morskich klimatów. Przecinam je na pół, sklejam od kątem prostym i maluję. Pomalowałam przy okazji wszystkie drobne elementy dekoracyjne. Tak powstały półeczki.


A teraz najlepsza zabawa. Dekorowanie i meblowanie pokoiku. Można nieźle zaszaleć. Ja wstawiłam łóżeczko, fotel bujany i wykonaną z tektury małą komódkę. Na ścianie zawisła ramka na zdjęcie, póki co pusta, ale można wkleić miniaturową fotografię dziecka. Koło wykonałam ze starej drewnianej żabki na firanki i grubego sznurka, nad łóżeczkiem banerek z imieniem dziecka. Tak prezentuje się pokoik w całej okazałości.




Mam nadzieję, że spodobało Wam się nowe zastosowanie bazy albumowej i efekt końcowy. Zachęcam do pracy, bo zabawa naprawdę przednia, a obdarowany będzie miał fajną pamiątkę i zarazem element dekoracyjny pokoiku.

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:










Pozdrawia serdecznie

Edyta









You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetny pomysł! Jeszcze takiego pokoiku nie widziałam :) Wykonanie piękne, żałuję tylko, że nie można usiąść w tym fotelu - wygląda baaaardzo wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudny :) Pomysł i wykonanie genialne, myślę że taki pokoik w miniaturze to super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :) Ja już mam ochotę wykonać następny:)

    OdpowiedzUsuń

Facebook

EKO-DECO