Kartka świąteczna z brokatem od Moniki

08:08

Witam, jestem Monika. Jako że nie lubię pisać o sobie będzie krótko.
Tworzeniem kartek zajmuję się już ok 1,5 roku , bloga prowadzę od ponad roku pod adresem  papierowa przystań link do bloga http://papierowa-przystan.blogspot.com. Tworzę przeważnie "czyste" prace , choć ostatnio polubiłam media (może jeszcze nie mam takiej wprawy ale staram się rozwijać). Nie mam określonego , wypracowanego swojego stylu , nadal się dużo uczę , próbuję tworzyć własne projekty. Tworzenie kartek pochłania mój cały wolny czas , jestem uzależniona od papieru , wykrojników i innych rzeczy niezbędnych do tworzenia . Krótko mówiąc kocham robić kartki - jest to dla mnie forma relaksu i dobrej zabawy a także chwil kiedy mogę choć na chwilę zapomnieć o codziennych obowiązkach .
Z racji tego, że mamy już grudzień dzisiaj pokaże Wam moją świąteczną kartkę z brokatem. Kartka powstała z kolekcji papierów Królowa Śniegu z Galeria Papieru . Liczne tekturki pochodzą oczywisćie ze sklepu Eko-Deco.



Wykorzystane materiały



Pozdrawiam
Monika

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO