Zimowy Tag od Karoliny

08:17

Cześć, tu Karolina.
Z wykształcenia - pedagog.
Z zawodu - ponad 10 lat w hotelarstwie, obecnie od 1,5 roku handlowiec.
Z zamiłowania - wszystko po trochu, ale głównie papier i nożyczki wypełniają mi czas, nawet wtedy gdy tego czasu mi brak... 

Scrapuję od 2,5 roku i są to głównie i przede wszystkim kartki ale ostatnio także tagi, notesy, blejtramy... nie mam swojej ulubionej, określonej techniki, bo tworzę to co czuję, i co mi akurat inspiracja przyniesie. Poza tym lubię i od czasu do czasu sięgam po haft krzyżykowy do którego zamiłowanie jest u mnie rodzinne - wyszywa Dziadzio i Mama.
Co lubię?... Wiele rzeczy. Między innymi budyń śmietankowy oraz pistacje i orzechy nerkowca, które zajadam pomimo "drutów w twarzy", czyt. aparatu na zębach. Bardzo lubię kolor zielony (choć nie jestem jakąś jego maniaczką) i szary. Zaczytuje się w (niestety póki co niewielu jeszcze...) książkach Stefana Dardy. No i teraz jest mój ulubiony czas w roku - uwielbiam jesień i zimę!
Dzisiaj mam dla Was mojego zimowego taga. Praca nieco inna niż typowa świąteczna kartka, ale urzekły mnie te małe śnieżynki i musiałam coś z nimi zrobić ;)



Wykorzystane materiały


Pozdrawiam
Karolina

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO