Ozdoba kącika dziecięcego od Angi

08:24

Witam się serdecznie..!
Na początek kilka słów o mnie..

Nazywam się Ania, a w wirtualnym świcie istnieję jako Angi.
Pasję tworzenia i duszę artysty mam od zawsze. Tworzenie daje mi możliwość przelania wielu emocji na papier. Uwielbiam tworzyć na wielu płaszczyznach, choć niewątpliwie cardmaking jest moim nr one. Najbardziej lubię wykonywać kartki spersonalizowane. Nie wyobrażam sobie jednak tworzenia bez zabawnych kartek z tzw. "jajem", gdzie często wykorzystuję własnoręcznie stworzone obrazki.

Oprócz kartek w wielu zaskakujących formach i kształtach, tworzę także różnego rodzaju dekoracje do domu. I właśnie dzisiaj mam dla Was taką dekorację.
Chciałam Wam pokazać, jak w prosty sposób można stworzyć kolorową dekorację do pokoiku lub kącika dziecka. Dekoracyjne literki ze sklejki, które można nabyć w wielu rozmiarach, dają naprawdę wiele możliwości. Ja obkleiłam moje papierem scrapowym i udekorowałam naszymi scrapkami, które pomalowałam lakierami do paznokci ;)

Do stworzenia dekoracyjnego imienia do pokoiku dziecka naprawdę nie trzeba wielu zdolności, więc bardzo Was zachęcam do takiej zabawy. 




A tak wygląda gotowy napis już na ścianie


Wykorzystane materiały znajdziecie w naszym sklepie









Pozdrawiam Ciepło,

Angi

You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

EKO-DECO